nedeľa, 28. apríla, 14:04
ÚVOD
ZVOLENÁ VÝSTAVA
 
 VINUM LAUGARICIO 2014
Aktuality
0Záštita ministerstva
Všeobecné informácie
Sprievodný program Záhradkár
Zoznam vystavovateľov
Katalóg
Organizačné pokyny pre vystavovateľov
Nomenklatúra
0Súťaž Šampión výstavy VINUM LAUGARICIO - destiláty, likéry a ušľachtilé liehoviny
0Výsledky súťaže Šampión výstavy VINUM LAUGARICIO 2014
0Podklady pre vystavovateľov
0Fotogaléria
REKLAMA
www.hotelier.sk
www.vinoteka-vinaren.sk
www.pluska.sk
www.beta.sk
www.kralvin.cz


INFORMÁCIE PRE VYSTAVOVATEĽOV


Otváracia doba:        4.12.2014 (štvrtok) 13.00 – 21.00 h
                                      5.12.2014 (piatok) 13.00 – 21.00 h   

Kontaktná osoba:     Zuzana Tisovská, BSBA
                                      tel.: +421–32–770 43 23,  0948 42 26 34                   
                                      e-mail: tisovska@expocenter.sk

1.  Po príchode na výstavisko  sa najskôr dostavte na OS v pavilóne č.1, 2.poschodie, č. dv. 1222, kde Vám budú odovzdané
     montážne preukazy,  vystavovateľské preukazy,  parkovacie preukazy, protokoly pre vedúceho pavilónu, preberací protokol
     a katalóg vystavovateľov. V prípade, že ste sa zapojili do tomboly poprosíme Vás odovzdať ceny pri registrácii.
     Vyzdvihnúť si ich môžete 4. 12. 2014 v čase od 7.00 do 13.00 h.

2.  Montáž expozícií - firmy, ktoré majú vlastnú technickú realizáciu, môžu začať s montážou:
     4. 12. 2014-  od 7.00 do 13.00 h
     Po prekročení  stanoveného času budeme účtovať poplatok 35 €/h.
     (v prípade potreby je stavbu možne realizovať po telefonickom dohovore v inom čase)

     Od vlastných realizácií vnútorných priestorov požadujeme:
     •    predložiť v 2 vyhotoveniach projekt expozície s dôrazom na vyznačenie miesta privedenia
          prípojok vody a elektriny
     •    zložiť kauciu za vnútornú plochu vo výške 50 € za každú firmu. Pokiaľ je prenajatý priestor po skončení výstavy
          odovzdaný v pôvodnom stave, bude kaucia v plnej výške vrátená realizátorovi.
     Bez odsúhlaseného projektu nebude možné začať s montážou.

3.  Pre navážanie expozícií exponátmi je určený termín  4. 12. 2014 - od 7.00 do 13.00 h
     Po prekročení  stanoveného času budeme účtovať poplatok 35 € /h.
     (v prípade potreby je stavbu možne realizovať po telefonickom dohovore v inom čase)

4.  Demontáž expozícií začne bezprostredne po ukončení výstavy: 5. 12. 2014 po 21.00h do 22.00 h
                                                                                       v prípade potreby: 6. 12. 2014 od  7.00  do 15.00 h

5.  Pre zabezpečenie manipulačnej techniky Vás žiadame o oznámenie hmotnosti  a rozmerov exponátov, času vykládky,
     ako aj druhu požadovanej techniky.

6.  Zálohovú faktúru za prenájom, technickú realizáciu a  objednané služby je potrebné uhradiť tak, aby ste úhradu mohli
     doložiť výpisom z bankového účtu a jeho fotokópiu odovzdali pri nástupe na výstavu. Pre prípadné platby v hotovosti bude
     k dispozícii pokladňa v pav. č. 1, 1.poschodie.

7.  Vyzbierané degustačné žetóny môžete odovzdať v pokladni /pav. č. 1, prvé poschodie/ prvý deň výstavy (4. 12.2014) do
     22.00 h, druhý deň výstavy (5.12.2014) od 8.00 h do 12.00 h, po ukončení výstavy do 22.00 h.  Pri odovzdávaní žetónov
     musí priniesť vystavovateľ alebo oficiálne prihlásený spoluvystavovateľ vyplnený preberací protokol /dostane pri registrácii/
     a zrátané degustačné žetóny.  Na základe tohto protokolu nám vystavíte do 15. 12. 2014 faktúru s následovnou položkou –
     DEGUSTAČNÉ ŽETÓNY /počet, cena 0,17 + DPH/

8.  Informácie o ubytovaní a zľavách  nájdete na stránke  www.expocenter.sk, v podstránke Návštevník.

Tešíme sa na stretnutie v Trenčíne.       
           
Zuzana Tisovská, BSBA       
manažérka výstavy




  Print
262728293012345678910BURZA STAROŽITNOSTÍ A GAZDOVSKÉ TRHY

11
121314
Kalendár výstav   26. apríla - 14. mája

A A A